Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Nathan81 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adresWrocław zarejestrowany16.06.2008 @00:15:57 ostatnio na stronie28.09.2016 @21:33:46

Powrót... po wielu miesiącach. Zobaczymy, co z tego będzie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4371941
digarty37 komentarze1551 posty na forum7

komputer / sprzęt
młot i kowadło

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Aikatherinee    24.11.2008 @13:36:41
heeh dziękuję :P
zazwyczaj daje normalne ramki
ale tym razem jakoś tak wyszło. :D
_______
...
~gogau    24.11.2008 @09:52:35
dzieki
~BezDuszny    24.11.2008 @02:26:46
Leciutko Leciutko masz nawet racje włanie nie wiem czemu pozdrawiam i dziekuje za koment
~kasialalala    24.11.2008 @02:03:24
b.dziękuje pozdrawiam serdecznie
~youyou    24.11.2008 @01:39:40
dzięki wielkie
~Hikari01    24.11.2008 @01:32:36
Nie było wyjścia, bez tego przechyłu wyglądało do **** :D
~groszard    24.11.2008 @01:13:46
jeśli męska dupa może być dla ciebie piekna albo interesująca to......
przykro mi że Ceie rozczarowłem :D
~miaga    24.11.2008 @01:10:46
dziękuję ślicznie
~pabloim    24.11.2008 @01:02:08
pozytywnie mistrzu
~pabloim    24.11.2008 @00:59:24
miło mi, poobserwuje
~sony    24.11.2008 @00:53:36
piekna xd
_______
"mam, mam już tego dość..." Mała aleja róż


~Sharuta    23.11.2008 @22:16:47
Dziękuje bardzo i pozdrawiam
~deadduck    23.11.2008 @20:26:25
a dziękujęę. (;
~bezimienna001    23.11.2008 @19:48:21
dziękuje. ;>
_______
zadziwiające, jak potrafimy się niszczyć .
~suscraft    23.11.2008 @19:04:52
Dzięki, pozdrawiam.
_______
"Ja to jestem - proszę Pana - taki człowiek
co nie żywi do nikogo nienawiści.
Lecz są ludzie co mi sen spędzają z powiek.
A Ci ludzie - proszę Pana - to artyści."

Kabaret DUDEK
~matkaRossy    16.11.2008 @16:35:01

pozdrawiam serdecznie
_______
Problem z natury rzeczy ma rozwiązanie. Jeżeli go nie ma, -to nie problem..................... :D
~sevenoo    15.11.2008 @23:55:01
thx
~Broonzy    15.11.2008 @22:46:11
jeśli spodobał Ci się kadr,
to zapraszam do Piotra,
link do niego jest na moim "profilu",

_______
"...wyobraźnia to jedyny rodzaj wolności..." (Carlos Saura)
~Murderdoll17    15.11.2008 @22:43:10
dziękuję serdecznie
_______
"Victims, aren't we all ?"
~niamph    15.11.2008 @22:23:46
Dziekuje
~fajosz    15.11.2008 @22:22:59
jestem aby podziękować.
_______
well of course i'd like to sit around and chat
well of course i'd like to stay and chew the fat .
~rwps    15.11.2008 @22:20:45
dziękuje
~dziadowski    15.11.2008 @20:24:19
dzięki za wizytę i zapraszam jeszcze
_______
W otaczającym mnie morzu ludzkiej głupoty, najbardziej akceptowalna jest moja własna. W Czym i Wam się polecam
~0swistak0    15.11.2008 @19:28:57
Okolice stacji przeładunku kontenerów. Przechodzi przez cale tory, na pewno zobaczysz.
_______
http://www.pro-run.pl Nie stój w miejscu, trenuj z Nami.
~mari2194    15.11.2008 @19:21:06
thx ;] no właśnie mam z nią problem... ;] jest śliczna i ma ciało jak modelka ale miny zawsze wychodzą u niej masakrycznie ;] zmieniłam troche wyraz twarzy w photoshopie xD
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt